KOLM KAALUKAT PÕHJUST

Otsite meedias pädevat partnerit, kes ühendab agenda tajumist oskusliku käsitöö ning paindliku lähenemisega. Sellist, kelle suurim kirg on Teie kirg ning oodatud rõõm on Teie edu. Sõna on Teile oluline. Teil on vajadused, mis eeldavad ärakuulamist. Ootate enne hinnapakumise saamist seda, et koostööpartner on teinud taustauuringu ning ennast detailidega kurssi viinud. Teil lobisemise eest palka ei maksta ja seetõttu hindate kindlasti võimalust, et esmane konsultatsioon on Teile tasuta.

Teil on olemas oma lugu, mida on tarvis panna kõlama. Te vajate ühist keelt oma eesmärgi jaoks oluliste inimestega. Ja kogu arsenali rakendamist – nii praktilisest meediakogemusest kui teoreetilistest teadmistest.  Ja ilmselt eeldate ka selliseid abilisi, kes on valmis sulanduma meeskonda, süvenema päriselt Teie ettevõtte olemusse ja olema hingega asja juures.

Vajate paindlikku lähenemist, mis tagaks Teile suurema vabaduse. Terve osakonna püsiva palgalhoidmise asemel vajate aeg-ajalt pressiesindaja või turundusjuhi abi, tuge konkreetse kampaania planeerimisel või sotsiaalmeedia korraldamisel, kliendi- või messitrükiste koostamis, või hoopis konkreetse koolituse läbiviimist. Vajate partnerit, kes on olemas just siis, kui vaja.

Kui nii, siis saame Adverbumiga appi tulla. Usaldage meid nende väljakutsete lahendamisel – meil on selleks vajalik kogemus ja vahendid.

KOMPETENTS

Mitmekesine kogemus Eesti juhtivates toimetustes loob hea aluse ajakirjanduse loogika mõistmiseks. Meediatöö praktiline tundmine nii reporteri, toimetaja kui ajalehe väljaandja tasandil võimaldab ette näha nii võimalusi kui kommunikatsiooniga seotud riske.

Turunduslike materjalide tootmine eeldab nii head sõnaseadmise oskust, loovust kui ka trüki- või audio-visuaalsete tehniliste nüansside tundmist. Ükski detail või töö pole väike ega tähtsusetu, kui kaalul on inimeste usaldus. Aitame nii kujunduse kui tootmise korraldamisega.

Ettevõtte tuumikväärtused on nagu selgroog, mis hoiab kogu ülejäänud keha püsti. Strateegiat kavandades on parem teada, kui  arvata. Selleks ongi mõeldud uuringud ja analüüsid. Teadlikud ja põhjendatud valikud kergendavad oluliselt eesmärgi saavutamiseks õige sõnumi ja publiku leidmist.

Oled valmis paremateks tulemusteks?

Scroll to top
ET
RU ET